După cum ar spune unii afaceriști
sau specialiști în marketing, promovarea online ar trebui să se situeze în
centrul fiecărei afaceri, acum, când totul este digitalizat. Asta ne arată și Thebiz.ro, un site de știri care face
cunoscute poveștile de succes ale unor întreprinderi românești. Curioșii pot
accesa ultima categorie din meniu și pot afla mai multe informații despre modul
în care aceste afaceri funcționează.
Internetul este o sursă inepuizabilă
și utilizată de toți, astfel că un plan de marketing bine pus la punct, legat
de modul în care oamenii pot să afle despre produsul sau serviciul tău, poate
crește șansele ca acesta să fie cunoscut și vândut unui public cât mai larg.
Majoritatea antreprenorilor au ales să-și promoveze afacerea în mediul online
deoarece, unii ar zice că implică costuri mai mici. Aceeași sumă de bani
alocată bannerelor sau afișelor poate fi folosită altfel, însă cu rezultate
diferite. Promovarea tradițională devine o metodă mai puțin utilizată,
online-ul devenind din ce în ce mai accesat.
Din interviurile publicate pe
site-ul Thebiz.ro, se poate observa o creștere semnificativă a inițiativelor
de promovare în mediul online. Mulți afaceriști aleg să meargă pe varianta
aceasta, deoarece beneficiile promovării digitale sunt mult mai mari. Deși
statisticile arată circa patru miliarde de utilizatori de internet la nivel
global, cifrele sunt într-o continuă creștere, iar odată cu numărul acestora,
crește și vizibilitatea business-ului tău.
Antreprenorii care au acceptat
propunerea noastră de a le lua un interviu au amintit despre noțiunea de
rezultate măsurabile. Promovarea în mediul online, pe lângă faptul că este mult
mai ușor de gestionat, este și mult mai ușor de măsurat. Poți avea o
perspectivă imediată despre cât de bun sau cât de bine a fost pus în aplicare
planul de marketing. Există diferite programe, tool-uri și statistici care
oferă rezultate exacte în aceea ce privește eforturile de promovare depuse pe o
anumită perioadă de timp. La polul opus, promovarea tradițională este mai
lentă, iar mijloacele de monitorizare a eficienței sunt prea puțin sau nu
există deloc. Potrivit afaceriștilor intervievați de Thebiz.ro, promovarea online este un necesar
de supraviețuire.